Skip Navigation Linksdomov > napredno iskanje > rezultati > izpis
Zapis SUTRS

VRSTA GRADIVAanalitična raven (sestavni del), tekstovno gradivo, tiskano, 1.04 - strokovni članek
DRŽAVA IZIDASlovenija
LETO IZIDA2014
JEZIK BESEDILA/IZVIRNIKAslovenski
PISAVAlatinica
DELO IMAilustracije
AVTORJevnikar, Tjaša - avtor
ODGOVORNOSTMiklič, Maja - avtor
NASLOVOprema mladinskih leposlovnih knjig glede na žanr in vsebino s piktogrami kot primer dobre prakse v Osnovni šoli dr. Vita Kraigherja = Marking youth fiction with pictograms for genre and contents as a case of good practice in Primary School Dr. Vito Kraigher
V PUBLIKACIJIŠolska knjižnica. - ISSN 0353-8958. - ǂLetn.ǂ24, ǂšt. ǂ1 (2014), str. 27-34.
KRATKA VSEBINANa Osnovni šoli dr. Vita Kraigherja v Ljubljani je marca 2013 potekala raziskava, katere namen je bil ugotoviti, ali so piktogrami v njihovi šolski knjižnici dovolj jasno predstavljeni za samostojno vsakodnevno uporabo. Uporaba piktogramov naj bi v knjižnico privabila več otrok in hkrati omogočala bolj samostojno brskanje po knjižnični zbirki. Pri raziskavi je sodelovalo 26 učencev, ki so najprej opravljali tri praktične naloge, nato pa v kratkem intervjuju odgovorili na6 vprašanj. Piktogrami so kot zanimivost v knjižnico prinesli nekaj novega,nekaj, kar otrokom ni znano, ter tako privabili tudi tiste, ki po navadi knjižnice ne obiskujejo. Cilj raziskave, ali so piktogrami dovolj jasno opredeljeni, je bil dosežen, ko so učenci piktograme uporabljali tudi po končani raziskavi, brez pomoči knjižničarke.
OPOMBEBesedilo v slov. // Bibliografija: str. 33 // Izvleček ; Abstract
PREDMETNE OZNAKE// šolske knjižnice // knjižno gradivo // knjige // mladinsko leposlovje // piktogrami // osnovne šole
UDK027.8(497.4):82-93, 022.42:003.62-053.5/.6

izvedba, lastnina in pravice: NUK 2010